Skip to content
tworzymyeventy.pl

tworzymyeventy.pl

Primary Menu
  • Strona główna
  • Biznes
  • Reklama
  • Marketing
  • Pozostałe
  • Lista tekstów
  • O nas
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Pozostałe
  • Frazy long tail – słowa, których musisz użyć w treściach na stronie internetowej
  • Pozostałe

Frazy long tail – słowa, których musisz użyć w treściach na stronie internetowej

admin 21 marca 2023
Frazy long tail – słowa, których musisz użyć w treściach na stronie internetowej

Fraza kluczowa niejedno ma imię. Dlatego zanim zdecydujesz się na pozycjonowanie strony z użyciem konkretnych słów, zobacz, jakie są ich rodzaje i wybierz te najbardziej korzystne dla swojej witryny. W poniższym artykule znajdziesz omówienie jednego z najbardziej wartościowych typów fraz. Poznaj te słowa kluczowe już dziś i zacznij wykorzystywać ich potencjał!

Jak zdefiniować frazy long tail?

Frazy długiego ogona, czyli long tail, to wyrażenia składające się z kilku wyrazów. Użytkownicy wyszukują je w sieci rzadziej niż pojedyncze słowa kluczowe. Nie oznacza to jednak, że są one mniej wartościowe z punktu widzenia pozycjonowania. Frazy long tail bowiem precyzyjniej opisują treści wyszukiwane przez użytkowników. Do ich przykładów należą: „narożne dolne szafy do kuchni”, „jak napisać artykuł sponsorowany?”, „ile kosztuje porada prawnika?”, „naturalne kremy nawilżające do twarzy”.

Frazy long tail warto wykorzystać przede wszystkim w sklepie online, w którym występuje ogromna liczba produktów i zakładek. Każdą z podstron można wypozycjonować, używając odrębnej frazy długiego ogona.

Dlaczego warto wybrać frazy długiego ogona?

Odpowiedź na pytanie, dlaczego warto wykorzystywać frazy długiego ogona w treściach, najlepiej pokazać za pomocą przykładu. Gdy użytkownik wpisuje w wyszukiwarce słowo „meble”, nie do końca wiadomo, czego szuka oraz czy oferta danego sklepu sprosta jego oczekiwaniom. Może na przykład planować zakup:

  • mebli kuchennych do zabudowy,
  • wiszącej szafki łazienkowej ze zlewem,
  • regałów na książki do salonu,
  • stołu w stylu industrialnym.

Tak ogólne słowo jak „meble” bardzo trudno wypozycjonować ze względu na ogromną liczbę wyszukiwań. Dlatego na działania SEO z użyciem nieprecyzyjnych fraz mogą sobie pozwolić głównie duże marki dysponujące znacznym budżetem. Wpisując w Google ogólne słowa, takie jak podane „meble”, możesz spodziewać się nawet kilkudziesięciu milionów wyników wyszukiwania. Tymczasem w przypadku „mebli kuchennych do zabudowy” będzie to kilka, a nie kilkadziesiąt milionów rezultatów. W związku z tym strona zawierająca przede wszystkim frazy long tail konkuruje ze znacznie mniejszą liczbą witryn.

Frazy long tail cechuje też większa trafność. Użytkownicy wpisujący je w wyszukiwarce często szukają konkretnego produktu, czyli znajdują się na końcowym etapie lejka zakupowego. Frazy długiego ogona przyciągają więc grupę najbardziej zainteresowaną danymi artykułami lub usługami. Decydując się na nie, możesz liczyć na większą konwersję, czyli zamianę wizyt użytkowników na działania.

Dzięki frazom long tail poprawisz też jakość ruchu na stronie. Stanie się on bardziej precyzyjny i skoncentrowany na potrzebach użytkowników. Frazy długiego ogona odznaczają się również lepszą stabilnością pozycji w rezultatach wyszukiwania. Wynika to z tego, że pozycjonuje się na nie znacznie mniejsza liczba firm niż w przypadku krótkich słów kluczowych.

Jak szukać fraz long tail?

Jeżeli jesteś specjalistą w kwestii oferowanych produktów lub usług, niektóre branżowe zagadnienia mogą wydawać Ci się oczywiste – również jeśli chodzi o słowa kluczowe. Wybierając frazy, musisz jednak wczuć się w sytuację swojego potencjalnego klienta i zdecydować się w związku z tym również na wybór słów kojarzących się mało specjalistycznie.

W pozycjonowaniu i ustaleniu właściwych fraz kluczowych pomogą Ci różne narzędzia. Dzięki nim poznasz miejsce konkurencji w wynikach wyszukiwania odnośnie do danych fraz kluczowych. Zdobędziesz też wiedzę o swoich potencjalnych klientach. Do narzędzi, które pomagają w znalezieniu fraz, należy na przykład: Answer the Public, Senuto, SEMSTORM, Ubersuggest i Ahrefs. Podczas wyszukiwania fraz kluczowych obserwuj też miejsca, na przykład grupy na Facebooku, w których użytkownicy pytają o porady.

Jeśli nie zajmujesz się na co dzień marketingiem, ale chcesz, by Twoja strona znalazła się na jak najwyższym miejscu w wynikach wyszukiwania, skorzystaj z usług agencji marketingowej IBIF.  Sprawdź ofertę pod adresem: https://www.ibif.pl/oferta/pozycjonowanie i zdecyduj się na pomoc specjalistów.

Continue Reading

Poprzedni: Znaczenie pozytywnego myślenia w biznesie – growth mindset i fixed mindset.
Następny: Jak ugryźć temat organizacji imprez okolicznościowych w hotelu – głos eksperta

Zobacz także

zdjecie_Jak_ugryźć_temat_organizacji_imprez_okolicznościowych_w_hotelu
  • Biznes
  • Pozostałe

Jak ugryźć temat organizacji imprez okolicznościowych w hotelu – głos eksperta

admin 17 lutego 2025

Lista artykułów

zdjecie_Jak_ugryźć_temat_organizacji_imprez_okolicznościowych_w_hotelu
  • Biznes
  • Pozostałe

Jak ugryźć temat organizacji imprez okolicznościowych w hotelu – głos eksperta

admin 17 lutego 2025
Hotele od lat są popularnym miejscem do organizacji różnego rodzaju imprez okolicznościowych. Wysoki standard usług, odpowiednia infrastruktura...
Czytaj dalej Read more about Jak ugryźć temat organizacji imprez okolicznościowych w hotelu – głos eksperta
Frazy long tail – słowa, których musisz użyć w treściach na stronie internetowej Frazy long tail – słowa, których musisz użyć w treściach na stronie internetowej
  • Pozostałe

Frazy long tail – słowa, których musisz użyć w treściach na stronie internetowej

21 marca 2023
Znaczenie pozytywnego myślenia w biznesie – growth mindset i fixed mindset. Znaczenie pozytywnego myślenia w biznesie – growth mindset i fixed mindset.
  • Biznes

Znaczenie pozytywnego myślenia w biznesie – growth mindset i fixed mindset.

10 maja 2022
Zarabianie w internecie bez inwestycji Zarabianie w internecie bez inwestycji
  • Marketing

Zarabianie w internecie bez inwestycji

9 maja 2022
4 sposoby zarabiania na blogu 4 sposoby zarabiania na blogu
  • Marketing

4 sposoby zarabiania na blogu

8 maja 2022

Biznes

zdjecie_Jak_ugryźć_temat_organizacji_imprez_okolicznościowych_w_hotelu
  • Biznes
  • Pozostałe

Jak ugryźć temat organizacji imprez okolicznościowych w hotelu – głos eksperta

admin 17 lutego 2025
Znaczenie pozytywnego myślenia w biznesie – growth mindset i fixed mindset. Znaczenie pozytywnego myślenia w biznesie – growth mindset i fixed mindset.
  • Biznes

Znaczenie pozytywnego myślenia w biznesie – growth mindset i fixed mindset.

10 maja 2022

Reklama

Jak zoptymalizować swoją witrynę pod kątem wyszukiwarek i zwiększyć ruch?
  • Reklama

Jak zoptymalizować swoją witrynę pod kątem wyszukiwarek i zwiększyć ruch?

admin 5 maja 2022
Co to jest SEO? Czy warto inwestować w pozycjonowanie? Co to jest SEO? Czy warto inwestować w pozycjonowanie?
  • Reklama

Co to jest SEO? Czy warto inwestować w pozycjonowanie?

4 maja 2022

Pozostałe

zdjecie_Jak_ugryźć_temat_organizacji_imprez_okolicznościowych_w_hotelu
  • Biznes
  • Pozostałe

Jak ugryźć temat organizacji imprez okolicznościowych w hotelu – głos eksperta

admin 17 lutego 2025
Frazy long tail – słowa, których musisz użyć w treściach na stronie internetowej
  • Pozostałe

Frazy long tail – słowa, których musisz użyć w treściach na stronie internetowej

admin 21 marca 2023
Znaczenie pozytywnego myślenia w biznesie – growth mindset i fixed mindset.
  • Biznes

Znaczenie pozytywnego myślenia w biznesie – growth mindset i fixed mindset.

admin 10 maja 2022
Zarabianie w internecie bez inwestycji
  • Marketing

Zarabianie w internecie bez inwestycji

admin 9 maja 2022
© tworzymyeventy.pl